Pos |
No |
Name |
Age_ |
Prof |
Machine |
Laps |
Time |
Behind |
km/h |
Best_Time |
Best_Lap |
Heat2 |
1 |
112 |
松本 建次 |
50 |
奈良県 |
NYZ125 |
6 |
09:57.434 |
--- |
36.15 |
01:35.785 |
3/6 |
C |
2 |
174 |
植田 鉄夫 |
26 |
大阪府 |
YZ250 |
6 |
10:22.390 |
00:24.95 |
34.70 |
01:41.336 |
2/6 |
C |
3 |
74 |
角田 隆行 |
37 |
京都府 |
CRF250 |
6 |
10:23.123 |
00:25.68 |
34.66 |
01:42.063 |
6/6 |
D |
4 |
778 |
松本 隼 |
20 |
奈良県 |
DRZ400SM |
6 |
10:25.632 |
00:28.19 |
34.53 |
01:42.160 |
2/6 |
D |
5 |
61 |
小野 泰夫 |
61 |
大阪府 |
XR230 |
6 |
10:26.357 |
00:28.92 |
34.49 |
01:43.665 |
2/6 |
D |
6 |
47 |
吉川 慎祐 |
36 |
大阪府 |
TT-R125LWE |
6 |
10:28.609 |
00:31.17 |
34.36 |
01:43.007 |
5/6 |
D |
7 |
1 |
島本 芳郎 |
47 |
奈良県 |
XR100 |
6 |
10:34.049 |
00:36.61 |
34.07 |
01:43.886 |
3/6 |
D |
8 |
627 |
是常 彰太 |
24 |
兵庫県 |
CR125 |
6 |
10:35.155 |
00:37.72 |
34.01 |
01:44.019 |
5/6 |
D |
9 |
704 |
中田 昌尚 |
48 |
大阪府 |
CRF150 |
6 |
10:35.339 |
00:37.90 |
34.00 |
01:44.106 |
6/6 |
D |
10 |
3 |
森本 亮 |
34 |
大阪府 |
XR100 |
6 |
10:38.772 |
00:41.33 |
33.81 |
01:44.174 |
3/6 |
D |
11 |
43 |
佐藤 達也 |
9 |
兵庫県 |
KX65 |
6 |
10:39.863 |
00:42.42 |
33.76 |
01:43.970 |
3/6 |
D |
12 |
93 |
藤本 仁 |
40 |
兵庫県 |
WR250F |
6 |
10:42.441 |
00:45.00 |
33.62 |
01:45.319 |
4/6 |
D |
13 |
17 |
繁田 昌秀 |
50 |
大阪府 |
CRF150R |
6 |
10:49.574 |
00:52.14 |
33.25 |
01:43.562 |
5/6 |
D |
14 |
14 |
鎌田 幸秀 |
51 |
大阪府 |
CRM250R |
6 |
10:59.109 |
01:01.67 |
32.77 |
01:48.492 |
5/6 |
D |
15 |
8 |
中上 亮平 |
35 |
奈良県 |
CRF150R2 |
6 |
11:02.288 |
01:04.85 |
32.61 |
01:48.209 |
3/6 |
D |
16 |
49 |
下村 里駆 |
10 |
奈良県 |
|
6 |
11:19.774 |
01:22.34 |
31.78 |
01:50.163 |
3/6 |
D |
17 |
10 |
堀内 国洋 |
36 |
奈良県 |
MX90 |
6 |
11:38.358 |
01:40.92 |
30.93 |
01:48.295 |
3/6 |
D |
18 |
87 |
古川 和之 |
39 |
京都府 |
CRF250 |
6 |
11:41.849 |
01:44.41 |
30.78 |
01:51.551 |
5/6 |
D |
19 |
25 |
森下 克己 |
40 |
大阪府 |
CRF250R |
5 |
10:11.525 |
1 Laps |
29.43 |
01:50.919 |
3/5 |
D |
20 |
111 |
畑 貴文 |
30 |
京都府 |
73CR125 |
4 |
11:46.962 |
2 Laps |
20.37 |
01:47.563 |
3/4 |
D |
|
81 |
松浦 祐樹 |
12 |
大阪府 |
KX85 |
|
00:00.000 |
DNS |
|
00:00.000 |
/ |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|